مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : سیاست، اقتصاد، بازار و ارتباطات ما نیازمند مفاهیم و فرهنگ قرآنی است.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده صبح امروز در نشست تخصصی اوقاف با دارالقرآن سازمان تبلیغات که در آستان میرعبدالعظیم ساری برگزار شد، با بیان اینکه امروزه کارهای گروهی به صورت متحد و همبستگی جواب‌های مثبتی می‌دهد، گفت: فعالیت در زمینه قرآن یک کار هدفمند و ارزشمند است که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به نتایج مطلوبی در استان می‌رسیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه جامعه ما یک جامعه قرآنی و اسلامی است، افزود: مقام معظم رهبری به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه توجه بسیاری دارند و از همین جهت وقف زیادی در این راستا می‌گذارند.
 
علیزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری با کوشش‌های فراوان در تلاش هستند تا جامعه ما جامعه قرآنی شود.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ قرآنی کشور را از تمامی مشکلات فارغ می‌کند، گفت: اگر به قرآن توجه بیشتری شود رویکردها تغییر می‌کند و فرهنگ‌های غربی در کشور از بین می‌رود.
 
علیزاده با بیان اینکه ما در جامعه بیشتر از قرآن حرف می‌زنیم و کمتر به آن عمل می‌کنیم، بیان کرد: قرآن دارای ظرفیت بسیار بالایی در تمامی امور کشور است.
 
وی از قرآن به عنوان یک نیروی نشاط‌ آور در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: قرآن هدایت کننده همه بشر است و همه انسان‌های دنیا می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه قرآن مسیر ترقی و رشد هر انسان است، افزود: استفاده از قرآن و بهره‌گیری از مطالب ارزشمند و هدایت‌کننده آن مختص به گروه یا افراد خاصی نیست و همه جوامع می‌توانند از آن برای پیشرفت و تعالی استفاده کنند.
 
علیزاده با تاکید بر اینکه جامعه ما ثابت کرده می‌تواند مدیریت قرآنی را در کشور حاکم کند، گفت: کشور ما با بهره‌گیری از مسائل و مفاهیم قرآنی دستاوردهای قابل توجه‌ای را کسب کرده است.
 
وی اظهار داشت: امسال سال فرهنگ است و بهترین فرهنگ در جامعه همان فرهنگ قرآنی است که با تفسیر مفاهیم قرآنی باید تلاش کنیم کشور را به سرمنزل اصلی خود برسانیم.
 
مدیرکل اوقاف مازندران با تاکید بر اینکه سیاست کشور ما نیازمند فرهنگ قرآنی است، گفت: اقتصاد، بازار و ارتباطات ما نیز نیازمند مفاهیم قرآنی است.
/2759/